دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • فرآیندهای گردش کار
  • آیین نامه ها و دستور العمل ها
  • رسانه های آموزشی
  • مراکز ارائه خدمات
  • خدمات الکترونیکی



دستورالعمل كشور ي " شروع تغذيه با شير مادردرساعت اول زندگي "
1000 روز طلایی؛ مهر مادر، شیر مادر
اندیکاسیون های توبکتومی



شیر مدرسه


دسترسی سریع کارکنان

گالری تصاویر

دسترسی سریع به بیرون

معرفی پرسنل

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۶/۱ | 

معرفی پرسنل 

سرپرست :پریا مشعشعی

 کارشناس :افسانه فخاری

تلفن تماس: ۶۵۲۲۱۲۱۶

   

 


دفعات مشاهده: 889 بار   |   دفعات چاپ: 15 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

رسیدگی به شکایات

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۸/۱۴ | 
خط مشی شبکه بهداشت و درمان شهریار در فرآیند رسیدگی به شکایات
شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریاردرحوزه های تابعه(مرکزبهداشت،معاونت درمان ،معاونت غذا ودارو  و بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار)با رسالت تأمین و ارتقاء سلامت شهروندان شریف شهرستان شهریار، درراستای رسیدگی به شکایات مشتریان با تکیه بر اصل مشتری مداری و بهره گیری از شایستگی های کارکنان،به منظور طراحی و بکارگیری فرآیندی کارا و اثربخش و تلاش در جهت رفتار مسئولانه و بهبود مستمر ارائه خدمات و فرآیندهای کاری، اهداف زیر را سر لوحه فعالیتهای خویش قرار داده است :
 
-شناسایی نیازها،انتظارات شاکیان و ارائه اطلاعات لازم و شفاف به آنان در خصوص چگونگی مراحل ثبت، بررسی واعلام نتیجه شکایات
-تلاش در جهت فراهم نمودن شرایط لازم به منظور دسترسی ساده ، آسان و بدون هزینه برای شاکیان در کلیه مراحل ثبت ، بررسی واعلام نتیجه شکایات
-رسیدگی موثربه شکایات درکوتاه ترین زمان ممکن
-تعهد به ارائه پاسخ منطقی و مناسب به شکایات از طریق بررسی همه جانبه شکایات دریافتی و رعایت حفظ بی طرفی
-دوری جستن از هرگونه برخورد متعصبانه با شاکیان، با هدف حل مشکل واصلاح فرایند ارائه خدمات
-تلاش در جهت محرمانه نگاه داشتن اطلاعات مربوط به فرد شاکی و موضوع شکایت درتمامی مراحل رسیدگی به شکایت
-تلاش در جهت بهبود مستمر در ارائه خدمات و جلب رضایت شاکیان از طریق ارزیابی و تحلیل مداوم شاخص های مرتبط با فرآیند
         
                                                                                                                                                                                                                                                                                        مشتری گرامی شما می توانید علاوه بر ثبت شکایت ،شکایات خودرا به صورت حضوری از طریق تلفن اختصاصی (۶۵۲۲۱۲۱۶-۰۲۱)نیز مطرح نمائید.  
 
شرح وظایف مدیر در فرآیند رسیدگی به شکایات

مدیریت و هدایت مستمر بر فرآیند رسیدگی به شکایات
هدایت کمیته راهبردی رسیدگی به شکایات
نظارت بر حسن اجرای مراحل رسیدگی به شکایات
ارزیابی اثربخشی اقدامات و اصلاحات انجام شده مرتبط با شکایات واصله
بهره گیری بهینه از نتایج حاصله از آنالیز شاخص ها و اطلاعات مربوط به حوزه رضایت ارباب رجوع
ارائه پسخوراند مستمر به ریاست محترم دانشگاه


 
شرح وظایف اعضای کمیته راهبردی در فرآیند رسیدگی به شکایات
سیاست گذاری اقتضایی در روند اجرایی فرآیند رسیدگی به شکایات
همکاری در استقرار فرآیندهای رسیدگی به شکایات تا حصول نتیجه نهایی
نظارت بر حسن اجرای عملیاتی بخش های مختلف واحد های تابعه در فرآیند رسیدگی به شکایات
ارزیابی اثربخشی در اقدامات و فرآیندهای اصلاحی
بررسی و احصاء نقاط ضعف و قوت حوزه های مختلف
ارزیابی عملکرد واحد رسیدگی به شکایات بر اساس شرح وظایف مربوطه
ارزیابی عملکرد مسؤولین دفاتر و واحد های دریافت کننده شکایات بر اساس شرح وظایف مربوطه
آنالیز و تحلیل شاخص های فرآیند رسیدگی به شکایات
بررسی و شناسایی افراد کارآمد و شایسته در فرآیند رسیدگی به شکایات

                                                                                                                                                                                                                                                                                   شرح وظایف کارشناس رسیدگی به شکایات
ثبت شکایات (حضوری،تلفنی و مکاتبه ای و...)
پذیرش شاکیان در مراجعات حضوری
مستندسازی سوابق ، مدارک ،اقدامات و...
ارزیابی اولیه شکایت ، تعیین حوزه مرتبط و ارجاع شکایت به حوزه مربوطه
پیگیری پسخوراند نتیجه شکایت
اعلام نتیجه اقدامات انجام شده در خصوص شکایت به شاکی
اعلام نتیجه اقدامات انجام شده در خصوص شکایت به مدیر مجموعه
جمع بندی و آنالیز اطلاعات و شاخص های مربوطه و ارائه به مدیر مجموعه
انعکاس نتایج اقدامات انجام شده به دانشگاه متبوع و سازمانهای نظارتی (فرمانداری و...(

                                                                                                                                                                                                                                                             شرح وظایف معاونین حوزه ها در فرآیند رسیدگی به شکایات
دریافت و ارجاع شکایات واصله به واحد های مرتبط تحت پوشش
پیگیری اقدام به هنگام و متناسب با موضوع مورد شکایت
ارزیابی پاسخ ارائه شده توسط واحد گیرنده شکایت
تنظیم پاسخ نهایی جهت ارجاع به واحد رسیدگی به شکایت و مدیریت مجموعه
تدوین راهکار اصلاحی فرآیند مرتبط با شکایت وارده
ارزیابی اثربخشی و کارآیی فرآیندهای اصلاح شده
نظارت جامع بر حسن اجرای مراحل رسیدگی به شکایات بر اساس خط مشی شبکه بهداشت و درمان در رسیدگی به شکایات


                   شرح وظایف مسؤولین دفاتر مدیریت و معاونین شبکه در فرآیند رسیدگی به شکایات
راهنمایی و ارجاع شاکیان به واحد رسیدگی به شکایات و در صورت نیاز و ضرورت به مسؤولین مربوطه
ثبت شکایات تلفنی در فرم مربوطه و تحویل به کارشناس رسیدگی به شکایات
راهنمایی و ارجاع پیگیری کنندگان شکایات به واحد رسیدگی به شکایات
ارجاع فوری و به هنگام فرم های ثبت شکایات به مسؤولین مربوطه
ارجاع فوری و مستقیم فرم های ارجاع تکمیل شده توسط مسؤولین مربوطه به واحد رسیدگی به شکایات
رعایت حفظ کامل امانت و رازداری در فرآیند رسیدگی به شکایات حوزه مربوطه
پایبندی و رعایت کیفی مفاد خط مشی شبکه بهداشت و درمان در رسیدگی به شکایات 

 
 
 
 

دفعات مشاهده: 2384 بار   |   دفعات چاپ: 51 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

فرایند

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۸/۱۴ | 

دفعات مشاهده: 2711 بار   |   دفعات چاپ: 94 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر