دریافت نامه ها ، اوراق ، پرونده ها وسایرمکاتبات رسیده
نگهداری و بایگانی اوراق ، نامه ها و گزارشات و سایراسناد مربوطه درمحل های مخصوص
تنظیم لیست متقاضیان ملاقات و تعیین زمان ملاقات
ابلاغ دستورات صادره از مدیریت مربوطه به اشخاص و واحد های تابعه برحسب خط مشی تعیین شده و درصورت لزوم پیگیری آنها
آماده کردن سوابق و پرونده های مربوط به کمیسیونها وجلسات و سمینارها برای اطلاع و مطالعه قبلی مدیریت
تنظیم اوقات جلسات و کمیته هایی که در دفتر مدیریت تشکیــل می شود و اطلاع رسانی به اعضای جلسه یا کمیته
پاسخگویی به تلفن ها ، مراجعین و درصورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهای متقاضیان و مراجعه کنندگان که تقاضای آن بدون ملاقات با مقام ذیربط امکان پذیراست .