شرح وظایف رئیس امور اداری
- بررسی، بازنگری و ابلاغ آئین نامه ها، بخشنامه ها، دستورالعمل ها و استانداردهای اداری
- برنامه ریزی در جهت ارتقاء استاندارهای اداری و توسعه و گسترش خدمات
- مشارکت و نظارت بر نحوه توزیع منابع انسانی در ستاد و واحدهای ارائه خدمت
- تامین و به روز رسانی منابع انسانی مورد نیاز بر اساس استاندارهای مربوطه
- نظارت بر رعایت قوانین مربوط به حضور فیزیکی پرسنل در محل کار (کنترل ساعت ورود و خروج و رعایت کلیه مقررات مربوط به استفاده از مرخصی)
- رسیدگی به شکایات کارکنان و مراجعین در حوزه مربوط به امور اداری
- ارزشیابی مستمر کارکنان ذیربط
- تدوین برنامه استراتژی و برنامه عملیاتی
- پشتیبانی برای اجرای برنامه های پایش و نظارت
- مشارکت در برگزاری سمینارها، کارگاهها و برنامه های آموزشی
- تهیه بانک اطلاعاتی رایانه ای از امور پرسنلی و امور اداری و به روز نگهداشتن آن