تشکیل نخستین جلسه کمیته فنی ایمنی آب در شهرستان شهریار
نخستین جلسه کمیته فنی ایمنی آب با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی شهرستان، در سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب شهریار برگزار شد. این نشست با هدف مدیریت جامع کیفیت آب آشامیدنی، تأمین آب سالم و اجرای بهینه برنامه ایمنی آب در شهر وحیدیه تشکیل گردید.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهریار؛ مدیریت و ارتقای کیفیت منابع آبی، محور اصلی این نشست تخصصی بود که با مشارکت نمایندگان فرمانداری ویژه شهریار، اداره محیط زیست، شرکتهای آب و فاضلاب غرب تهران و وحیدیه، اداره صمت، جهاد کشاورزی، شهرداری وحیدیه و شرکت آب منطقهای برگزار شد.
اعضای این کمیته در جریان بررسی چالشها و فرصتهای پیش رو، بر اهمیت هماهنگی بینبخشی برای دستیابی به استانداردهای مطلوب سلامت آب تأکید کردند. اجرای برنامه ایمنی آب (WSP) به عنوان یک ضرورت استراتژیک، محور اصلی بحثها بود تا با شناسایی مخاطرات احتمالی از مبدأ تا مصرف، گامهای مؤثری برای ارتقای سلامت عمومی در شهر وحیدیه برداشته شود.
در پایان این جلسه، مقرر شد تمامی دستگاههای حاضر در کمیته، با همافزایی و تداوم همکاریهای بینسازمانی، نسبت به پیادهسازی مصوبات این نشست اقدام کرده و پایشهای دورهای را با دقت و حساسیت ویژه دنبال کنند تا تضمینکننده دسترسی شهروندان به آب سالم و پایدار باشند.
کامنت