اهم شرح وظایف واحد رسیدگی به شکایات
- ثبت شکایات (حضوری،تلفنی و مکاتبه ای و ...)
- پذیرش شاکیان در مراجعات حضوری
- مستندسازی سوابق ، مدارک ،اقدامات و...
- ارزیابی اولیه شکایت ، تعیین حوزه مرتبط و ارجاع شکایت به حوزه مربوطه
- پیگیری پسخوراند نتیجه شکایت
- اعلام نتیجه اقدامات انجام شده در خصوص شکایت به شاکی
- اعلام نتیجه اقدامات انجام شده در خصوص شکایت به مدیر مجموعه
- جمع بندی و آنالیز اطلاعات و شاخص های مربوطه و ارائه به مدیر مجموعه
- انعکاس نتایج اقدامات انجام شده به دانشگاه متبوع و سازمانهای نظارتی (فرمانداری و ...)