محفل معنوی زیارت عاشورا و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و رهبر شهید در شبکه بهداشت شهریار
همزمان با هشتمین روز از ماه محرمالحرام، آیین معنوی قرائت زیارت عاشورا با حضور کارکنان در نمازخانه شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار برگزار شد. این مراسم که در روز دوم تیرماه ۱۴۰۵ برپا گردید، با ذکر مصیبت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، یادکردی از «رهبر شهید» و گرامیداشت شهدای والامقام دوران دفاع مقدس همراه بود.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهریار؛ این محفل نورانی که در فضایی آکنده از حزن و اندوه در سوگ سید و سالار شهیدان برگزار شد، فرصتی مغتنم برای کارکنان شبکه بهداشت بود تا ضمن تجدید میثاق با آرمانهای نهضت حسینی، به عزاداری و سوگواری بپردازند. فضای معنوی نمازخانه شبکه با نوای زیارت عاشورا عطرآگین شد و شرکتکنندگان با قرائت این زیارتنامه، بار دیگر ارادت خود را به اهلبیت عصمت و طهارت (ع) ابراز داشتند.
بخش دیگری از این مراسم به گرامیداشت یاد و خاطره اسطورههای ایثار و شهادت اختصاص یافت. حاضرین در این جلسه با نثار فاتحه، روح بلند «رهبر شهید» و تمامی شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی را گرامی داشتند و بر ادامه راه آنان در مسیر خدمت خالصانه به مردم و کشور تأکید کردند.
در پایان این آیین معنوی، سفره احسان به نیت آمرزش روح درگذشتگان، طلب خیر برای تمامی خدمتگزاران نظام سلامت و برکت در امور، برپا شد. برگزاری چنین برنامههایی که پیونددهنده قلوب کارکنان با فرهنگ عاشورایی و ارزشهای والای ایثار است، از جمله اقدامات فرهنگی شبکه بهداشت و درمان شهریار محسوب میشود.
کامنت