شبکه بهداشت و درمان شهریار
 

  • 1401/04/08 - 12:46
  • - تعداد بازدید: 35
  • - تعداد بازدید کنندگان: 35
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

اولین کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی در سال 1401 در شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار برگزار شد.

2939.mp3 اولین کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی در سال 1401 در شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار برگزار شد.

اولین کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی در سال 1401 در شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهریار، اولین کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار، با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان و اعضای این کمیته در تاریخ  8 تیر برگزار شد.

این کمیته بر اساس برنامه اول دستورالعمل صیانت از حقوق شهروندی تحت عنوان «تعیین سیاست ها و راهبردهای صیانت از حقوق شهروندی» و با هدف اصلاح فرآیندها و ساختارهای اجرایی، ارتقاء سلامت اداری و افزایش رضایت مندی خدمت گیرندگان تشکیل شد.

در این کمیته دستورالعمل رعایت حجاب و پوشش اداری به عنوان یکی از برنامه های دستورالعمل سلامت اداری مطرح و مورد بحث؛ تبادل نظر و تصمیم گیری قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل مربوطه در شبکه بهداشت و درمان و همه واحد های تابعه ارائه خدمت؛ خواستار توجه و اهتمام تمام مدیران و مسئولان در این زمینه شد. وی خاطرنشان کرد همه ی کارکنان علاوه بر مسئولیت رعایت این دستورالعمل می بایست در صورت مواجهه با هر گونه تخطی و عدم رعایت مصادیق حجاب و عفاف؛ اقدام لازم از جمله راهنمایی و مشاوره را انجام بدهند و بدیهی است بی توجهی و اصرار بر تخلف؛ پیامدهایی مانند برخورد اداری و قانونی را در پی خواهد داشت.

در این کمیته فرآیند آموزش پرسنل جدیدالورود مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد سرپرستان و کارشناسان مسئول آموزش شرح وظایف و خدمات پرسنل جدید؛ در آموزش  دستور العمل حجاب و عفاف اهتمام و توجه بیشتری داشته باشند.

آیین نامه انطباق موارد پزشکی با شرع مقدس از جمله مباحث مطرح شده در این کمیته بود و مقرر گردید کارشناسان ناظر بر مراکز درمانی بخش خصوصی در برنامه های پایش های فنی این مراکز؛  مفاد این بخشنامه را مورد توجه قرار دهند.

شاخص رعایت ساعت کار موظف و ارائه خدمت تا پایان ساعت کار در مراکز تابعه در این کمیته مطرح و  مقرر شد زمان ورود و خروج سرویس های ایاب و ذهاب مورد بازبینی قرار گرفته و در صورت وجود مشکل در کوتاه ترین زمان مرتفع شود.

کاهش زمان انتظار مراجعین مراکز به عنوان یکی از عوامل افزایش رضایتمندی مورد تأکید قرار گرفت و مقرر شد به منظور ساماندهی و مدیریت زمان در فرآیند تعیین زمان و نوبت دهی؛  کارشناسی و بررسی لازم برای  استفاده از سیستم های دیجیتال نوبت دهی برای مراکزی که تعداد مراجعین بیشتری دارند؛ انجام و گزارش شود.

  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 2939
:
کلیدواژه ها
روابط عمومی شهریار
خبرنگار

روابط عمومی شهریار

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings