برگزاري اولين کارگاه مشتري مداري در شبکه بهداشت ودرمان شهريار
اولين کارگاه مشتري مداري با حضور کارکنان پذيرش مراکز خمات جامع سلامت و واحدها ي تابعه دهم دي در شبکه بهداشت ودرمان شهريار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي شبکه بهداشت ودرمان شهريار؛ بحث تکريم ارباب رجوع و جلب رضايت آنان از اصول و ارزش سازماني مورد تاکيد درادارات و به ويژه ارگانهاي دولتي مي باشد و در واقع طرح تکريم ارباب رجوع يکي از هفت برنامه تحول اداري در سطح کشور مطرح و در دستور اجرا قرار دارد و از سوي ديگر دنياي کسب و کارنيز بر پايه مشتري مداري و رضايتمندي مشتريان استوار شده است به گونه اي که گسترش و ارائه خدمات بدون در نظر گرفتن اين امر ممکن نيست . درهمين راستا اولين کارگاه مشتري مداري ويژه کارکنان پذيرش مراکز خدمات جامع سلامت و واحد هاي تابعه شبکه بهداشت ودرمان شهريار با هدف تغيير نگرش کارکنان درارتباط با مراجعين در جهت بهبود مديريت ،جذب و نگهداري مشتريان برگزار گرديد.
اصول و مفاهيم مشتري مداري ،اهميت و جايگاه آن ، نحوه برخورد با مشتريان و مديريت مشتريان شاکي ازجمله موضوعات بودند که توسط دکتر سخاوتي معاون بهداشتي شبکه شهريار مطرح شد و به شيوه آموزش در گروه هاي کوچک به بحث و تبادل نظر با حاضرين پرداخت و در پايان از فراگيراني که در مباحث مطروحه مشارکت فعال داشتند تقدير به عمل آمد .