کارگاه آموزشی مهارت مدیریت خشم و پرخاشگری در شبکه بهداشت و درمان شهریار برگزار شد .
کارگاه آموزشی مهارت مدیریت خشم و پرخاشگری در شبکه بهداشت و درمان شهریار برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهریار، کارگاه آموزشی مهارت مدیریت خشم و پرخاشگری شهریار با حضور کارشناسان سلامت روان ,مراقبین سلامت و پرسنل ستاد شبکه در تاریخ 1401/05/25 در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهریار برگزار شد. در این کارگاه خانم شایسته زنجیران ، کارشناس مسئول واحد سلامت روان در خصوص اهمیت آموزش مهارت مدیریت خشم، تعریف خشم ، خصومت و پرخاشگری، باورهای درست و نادرست در مورد خشم، چرخه پرخاشگری و عوامل برانگیزنده و تشدید کننده خشم و راهبردهای مدیریت خشم مطالب آموزشی خود را بیان کردند. در طول جلسه به عنوان فعالیت عملی مرتبط با مدیریت خشم و پرخاشگری نیز از حاضرین در جلسه خواسته شد . به منظور کسب تجربیات شرکتکنندگان از آنان خواسته شد تا با بیان یکی از موقعیتهایی که در آن خشم را تجربه کردهاند به بررسی و واکاوی آن بپردازند.
خشم یک پاسخ هیجانی به ناکامی ، تهدید ،بدرفتاری، بی عدالتی و آسیب دیدن است . خشم یا عصبانیت یک نشانه است که به ما می گوید اتفاقی برخلاف میل، خواسته یا نظر ما رخ داده است و چیزی در محیط باید تغییر کند. خشم احساسی طبیعی و لازم است ولی وقتی شدت آن خیلی زیاد باشد و به کرات اتفاق بیفتد و به شیوه نامناسب ابراز شود می تواند مشکل ساز شود.
کامنت