شبکه بهداشت و درمان شهریار
 

  • 1401/05/26 - 11:01
  • - تعداد بازدید: 62
  • - تعداد بازدید کنندگان: 61
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

کارگاه آموزشی مهارت مدیریت خشم و پرخاشگری در شبکه بهداشت و درمان شهریار برگزار شد .

4285.mp3 کارگاه آموزشی مهارت مدیریت خشم و پرخاشگری در شبکه بهداشت و درمان شهریار برگزار شد .

کارگاه آموزشی مهارت  مدیریت خشم و پرخاشگری در شبکه بهداشت و درمان شهریار برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهریار، کارگاه آموزشی مهارت  مدیریت خشم و پرخاشگری شهریار با حضور کارشناسان سلامت روان ,مراقبین سلامت و پرسنل ستاد شبکه در تاریخ 1401/05/25 در سالن اجتماعات  شبکه بهداشت و درمان شهریار برگزار شد. در این کارگاه خانم شایسته زنجیران ، کارشناس مسئول واحد سلامت روان در خصوص اهمیت آموزش مهارت مدیریت خشم، تعریف خشم ، خصومت و پرخاشگری، باورهای درست و نادرست در مورد خشم، چرخه پرخاشگری و عوامل برانگیزنده و تشدید کننده خشم  و راهبردهای مدیریت خشم مطالب آموزشی خود را بیان کردند.  در طول جلسه به عنوان فعالیت عملی مرتبط با مدیریت خشم و پرخاشگری نیز از حاضرین در جلسه خواسته شد . به منظور کسب تجربیات شرکت‌کنندگان از آنان خواسته شد تا با بیان یکی از موقعیت‌هایی که در آن خشم را تجربه کرده‌اند به بررسی و واکاوی آن بپردازند.

خشم  یک پاسخ هیجانی به ناکامی ، تهدید ،بدرفتاری، بی عدالتی و آسیب دیدن است . خشم یا عصبانیت یک نشانه است که به ما می گوید اتفاقی برخلاف میل، خواسته یا نظر ما رخ داده است و چیزی در محیط  باید تغییر کند. خشم احساسی طبیعی و لازم است ولی وقتی شدت آن خیلی زیاد باشد و به کرات اتفاق بیفتد و به شیوه نامناسب ابراز شود می تواند مشکل ساز شود.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار شبکه
  • کد خبر : 4285
:
کلیدواژه ها
روابط عمومی شهریار
خبرنگار

روابط عمومی شهریار

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings