به همت شبکه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در شهریار؛
رسیدگی به شکایات مردمی در حوزه صنعت توسط واحد بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت و درمان شهریار
به همت شبکه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در شهریار؛ رسیدگی به شکایات مردمی در حوزه صنعت توسط واحد بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت و درمان شهریار
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در شهریار، واحد بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت و درمان شهریار، به صد درصد شکایات مردمی ارسالی از صنایع و کارگاه ها در بازه زمانی یک ساله؛ از مهر 1402 تا مهر 1403 رسیدگی کرده است
مهندس اسماعیلی؛ کارشناس مسئول واحد بهداشت حرفه ای در این زمینه اعلام نمود، سامانه 190 «سامانه مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» به صورت روزانه و با هدف ارتقاء رضایتمندی جمعیت تحت پوشش؛ توسط واحد بهداشت حرفه ای، مورد بررسی قرار می گیرد.
وی در ادامه افزود پس از دریافت شکایات مردمی، بازرسین منطقه از محل مورد نظر بازرسی کرده و مورد شکایت را به دقت بررسی می نمایند و در صورت صحت اطلاعات اعلام شده از سوی شهروندان، اقدامات لازم از جمله صدور اخطاریه جهت رفع نواقص با انجام پیگیری تا حصول نتیجه، مکاتبه با سازمان های ذیربط مثل شهرداری ها و محیط زیست جهت رفع نواقصات گزارش شده و ... با توجه به نوع شکایت انجام می شود.
در پایان اظهار داشت سامانه 190، سامانه مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد که مردم و شاغلین صنایع می توانند شکایت های خود را در رابطه با مشکلات حوزه بهداشت حرفه ای ثبت نموده و بازرسان بهداشت حرفه ای موظف به بررسی شکایت اعلامی و انجام اقدامات متناسب با نوع شکایت و پیگیری شکایت تا رفع مورد شکایت می باشند.
کامنت